02191300224

چگونگی تخفیف خرید از وان در تعطیلات زمستانه

سلام همراهان گرامی عمده سوالی که این روزها از ما پرسیده می شود در مورد تاریخ تخفیفات سال نو میلادی و میزان تخفیفات است. هر چند که به احترام همراهان عزیز سعی شده است تک تک به دوستان پاسخ داده شود اما شاید خواندن این مطلب، کمک حال بسیاری باشد که برای انجام سفر و انتخاب زمان مناسب تردید دارند.

چگونگی تخفیف خرید از وان در تعطیلات زمستانه

چگونگی تخفیف خرید از وان در تعطیلات زمستانه

سلام همراهان گرامی

عمده سوالی که این روزها از ما پرسیده می شود در مورد تاریخ تخفیفات سال نو میلادی و میزان تخفیفات است. هر چند که به احترام همراهان عزیز سعی شده است تک تک به دوستان پاسخ داده شود اما شاید خواندن این مطلب، کمک حال بسیاری باشد که برای انجام سفر و انتخاب زمان مناسب تردید دارند.

معمولا تخفیفات مربوط به کریسمس از ده روز مانده به سال جدید، یعنی از اول دیماه شروع شده و تا چند روز بعد از اول ژانویه (حدودا تا 15 دیماه) ادامه دارد. البته زمان شروع و پایان تخفیفات دقیقا در تمام فروشگاهها و مراکز خرید یکی نیست اما بازه ای که عرض شد اکثریت تخفیف را شامل می شود.

این تخفیفات با نزدیک شدن به اول ژانویه شیب صعودی دارد. بخصوص برای پوشاک زمستانی فرصت بینظیری برای خرید است. و طبق روال بقیه ایام تخفیفات، قیمت اماکن اقامتی نیز مقداری افزایش می یابد. ای افزایش قیمت تا هفتم دیماه چندان چشمگیر نیست، اما از هشتم تا دوازدهم دی قیمت هتلها بصورت قابل ملاحظه ای بالا می رود. و توصیه اکید داریم که چنانچه موفق به رزرو هتل نشده اید از سفر در ایام پایانی سال به شهر وان خودداری کنید چون یا با تکمیل ظرفیت هتلها مواجه خواهید شد یا ناگزیر خواهید بود با قیمت بسیار گزاف اتاق بگیرید.

در مورد میزان تخفیفات واقعا نمی شود به عدد ثابتی رسید. عموم تخفیفات بین سی تا حداکثر 40 درصد خواهد بود که بالاترین میزان تخفیفات در سال و هم رده عید فطر در وان است.

مرز در این ایام تمام مدت شلوغ خواهد بود و بردباری و شکیبایی و همراهی مسافرین را با مرزبانان و کارمندان مرزی می طلبد. لباس گرم به همراه داشته باشید و ما و سایر همراهان کانال را نیز از خاطرات و عکسهای زیبای سفر بی نصیب نگذارید.

سایت kolbetour.ir و کانال کلبه تور به آدرس @kolbe_tour آماده راهنمایی و همراهی شما برای داشتن سفری ارزان و ارزنده است .

🛍 @Kolbe_tour
🌐 www.kolbetour.ir

نظرات ثبت شده 0 مورد

نظر شما